U nizu skandaloznih detalja oko pljačke prijevozničke tvrtke Croatia Zadar Line (CZL), a o čemu smo u više navrata pisali, u ovom nastavku objavljujemo podatke o milijunski vrijednoj imovini ovog poduzeća koja je misteriozno nestala.
U posjedu smo nekoliko važnih dokumenata koji bi zasigurno dobro došli i Vedranu Uraniji, sindikalistu koji bivšim radnicima CZL-a i uljezima koji su se nezakonito prikrpali daje kojekakva obećanja, a bez pokrića.
Imamo dokaze iz kojih se jasno vidi da je Croatia Zadar Line prije pokretanja stečaja 2000. godine vrijedila milijune, a danas se za ostatke neki bore poput lešinara!
Prema službenom popisu imovine, CZL je u svom vlasništvu imao građevinski teren u Gaženici veličine 13.271 metara četvornih, benzinsku stanicu na površini 221 m2, mehaničku radionu na 684 m2, upravnu zgradu od 263 m2 i restoran veličine 422 m2, sve u Gaženici. Osim toga, u vlasništvu je bio i stari autobusni kolodvor na Poluotoku veličine 715 m2, autobusni kolodvor u Benkovcu, građevinsko zemljište veličine 2.567 m2 u Baricama, te još dva manja građevinska veličine 340 i 290 m2 kao i dvije kuće od 99 i 239 m2! Ni to nije sve! U Splitu su imali poslovni objekt veličine 56 m2, autobusni kolodvor u Obrovcu na površini od 6.767 m2, a u tom gradiću su imali i gradilište veličine 20.101 m2 te kuću od 361 m2. Pored svega imali su i desetak autobusa.
Prema našim informacijama koje su potkrijepljene mnogim svjedočanstvima i dokumentacijom, pljačka CZL-a je pomno planirana godinama i vršena je u fazama, a u njoj su sudjelovali viđeniji Zadrani, ali ljudi iz obrovačkih gradskih vlasti o čemu ćemo također uskoro iznijeti detalje.
Do redakcije portala www.mega-media.hr došao je još jedan dokument koji svjedoči o silnom bogatstvu CZL-a. Riječ je o Ugovoru o poslovnoj suradnji između CZL-a i Prijevoza putnika d.o.o. iz 2000. Godine, a iz kojeg se vidi koje je sve profitabilne linije imala ova zadarska prijevoznička tvrtka. Navest ćemo samo neke: međužupanijske linije između Zadra i Splita, Rijeke, Pule, Dubrovnika…, potom međunarodne linije sa Sarajevom, trstom i Frankfurtom kao i mnoštvo županijskih linija. Spomenutim ugovorom definirano je da će autobusne linije naizmjenično vršiti CZL i Prijevoz putnika, a tim ugovorom je ostavljena i mogućnost ukoliko jedna od strana ne poštuje dogovor i ne održava linije, da druga strana ima pravo kod nadležnih državnih tijela preuzeti linije i registrirati ih na sebe. Posao uništavanja CZL-a bio je utoliko lakši ljudima u Prijevozu putnika jer se čitava vojska utjecajnih Zadrana i Obrovčana uključilo u uništenje ove tvrtke u čemu su u konačnici i uspjeli. Prijevoz putnika d.o.o. je, naravno, „zgazio“ CZL u rekordnom roku, preuzeo najprofitabilnije linije i put u ponor bez mogućnosti povratka je mogao započeti. (NASTAVLJA SE…)