Postavljanjem panoramskog kotača, novom regulacijom prometa u ulici Franjevački put te ukidanjem određenog broja parking mjesta na Marineti, potencijalno se otvara veliki problem parkinga

Makarska i inače svake sezone po dolasku značajnijeg broja gostiju kuburi s nedostatkom parkinga te je nejasna ovakva odluka gradskih vlasti.

Postavljanjem panoramskog kotača na parkiralište Osejava, kapacitet je smanjen za 15-tak parkirališnih mjesta

Panoramski kotač je “pojeo” okvirno 15 mjesta za automobile, približno toliko za motore i cijelu traku za izlazak s parkiga ispred hotela Osejava. U ulici Franjevački put izgubilo se do 30 parking mjesta za automobile. U istoj ulici je iscrtana biciklistička staza koja ide iz ničega u ništa. Paralelno se izvodi proširenje ceste za ulaz s kružnog toga. Na Marineti su ukinuta 4 mjesta za taksiste te nekoliko običnih parking mjesta zbog stajališta za autobus i iscrtanih pozicija za dostavu.

Biciklistička staza na mjestu donedavnih parkirališnih mjesta za osobna vozila

Koliko se moglo iščitati iz izjava, plan gradske vlasti je novom regulacijom omogućiti što brži priljev vozila s magistrale u centar, gdje će ih dočekati znatno manji broj parkinga? Vozila će se u slučaju nedostatka slobodnih mjesta, što je u sezoni čest slučaj, morati okretati natrag preko parkinga na Osejavi (gdje je traka za izlaz blokirana) te samim time stvarati zakrčenje prometa. Uskoro se očekuje otvaranje spoja Kotiške na magistralu, koji je sam po sebi problematičan jer je ulazak u Kotišku iz ulice Stjepana Ivičevića sigurnosno vrlo loše izveden i neadekvatan očekivanom prometu. Ovo raskršće je jako bitno za grad jer su tu smješteni vatrogasci i prva pomoć te svaki dodatan pritisak otežava rad ovim važnim službama. Mnogi zagovaraju rješavanje problema gužvi uvođenjem jednosmjernih ulica, a Makarska sad kreće drugim putem.

Sve navedeno stvara zabrinutost kod građana. Hoće li eksperiment uspjeti bit će jasno vrlo brzo.

3 KOMENTARI

  1. Već sada automobili po makadamu nesmetano i prirodno voze s magistrale direktno u ulicu oca Petra Perice na čijem dnu je rotor. Zašto grad preusmjerava promet u usku Kotišku ulicu na čijem dnu je Hitna pomoć i Vatrogasni dom i bira lošiju, skuplju i nelogičnu varijantu?

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime