Tek izgrađeno pristanište u Gaženici bit će potrebno prilagođavati jer nije izgrađeno za trajekte čije je pristajanje na toj lokaciji najavljeno za svega 20-ak dana!
Pokazala je to proba s trajektom SIS, koji ima nisko ležište rampe, no ni veći trajekti kao što su primjerice Juraj Dalmatinac, Mate Balota, Jadran i Sv. Krševan nisu znatno drugačiji. Nepredvidivi problem koji je otkriven neposredno pred otvaranje luke Gaženica za trajektni promet neminovno će zahtijevati dodatne radove, što znači i dodatni trošak. Sve upućuje na to da se nova luka u Gaženici projektirala za neka buduća vremena, za pristajanje kruzera i velikih brodova znatno većih od onih koji prometuju u zadarskom akvatoriju i kojima raspolaže Jadrolinija. S tim se slaže i resorni ministar Siniša Hajdaš Dončić koji je novonastalu situaciju komentirao za Zadarski list. – Što reći?! Ovo je još jedan u nizu totalnih apsurda Hrvatske. Cijeli svoj mandat, ove dvije i pol godine, bavim se rješavanjem megalomanskih, nefunkcionalnih i ekonomski samoubilačkih projekata. Bavim se rješavanjem grijeha prošlosti koje su mi ostavili moji prethodnici u svim resorima koje ovo ministarstvo pokriva. Riješili smo do sada brojne takve probleme, primjerice, u cestogradnji, pa ćemo i ovaj u Gaženici. Izvedbom čeličnih konstrukcija taj će se problem otkloniti i tako omogućiti da trajekti mogu pristati, kaže Siniša Hajdaš Dončić, ministar pomorstva, prometa i infrastrukture, naglašavajući kako do ovog problema zapravo nije smjelo ni doći. A došlo je, kaže, zbog nesposobnosti i nesmotrenosti onih koji su 2006. godine krenuli u projekt luke Gaženica. U Lučkoj upravi očekuju da će do sredine listopada sve biti usklađeno za početak funkcioniranja nove luke. (Zadarski list)